Alla inlägg den 1 november 2011

Av Mye - 1 november 2011 11:13

Vaknade 8, innan väckarklockan, gick upp, jag & Stella åt frukost och kände att solen lyste upp hela dagen!
Så jag satte mig och spela lite gitarr och kom på en ny låt om att klara av saker, helt fantastiskt att brainstorma!


Jag drog mig ut med Stella

Körde en 40 min Powerwalks promenad + 2kg denna gång.


Skulle jag kunna ge er en film med mina ögon skulle ni fatta hur underbart det var,
helt vindstilla.. solen värmde ända ner i tårna och sen frisk luft och en underbar hund på detta, HEY :D


Kom hem tog en härlig dusch och sen skuttade jag iväg till jobbet på mySafety, har fått "specialpass"  12 - 21
Och väl på jobbet så lyckades jag att från första gången (då jag bara lyckades sälja 1nyckelbricka) komma upp till 18 nyckelbrickor på hela dagen, så jag vann en Biobiljett :D


Sen joggade jag till tunnelbanan och åkte hem, väl hemma så tog jag en skål nudlar och drack mjölk.
Efter det så var det en kortare promenad med Stella innan jag gick och la mig ^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards