Alla inlägg under oktober 2011

...

Av Mye - 30 oktober 2011 16:40
I'm not like you,
I'm totaly Fucked Up!
Av Mye - 29 oktober 2011 11:00

47 min Powerwalk med Stella, "skogsvägen via centrum" 

Av Mye - 28 oktober 2011 12:00

Amanda! 17 år sen du föddes å nu jäklar ska du bli Poledamcer! ;)
Jag bjuder dig på kursen å du på mitt sällskap,
http://sthlmpole.se/Sthlmpole.html
Puss! 

Av Mye - 26 oktober 2011 10:00

33min Powerwalk med Stella förbi skolan, 3km :D

Av Mye - 25 oktober 2011 10:58

Nytt jobb på mySafety :D

Av Mye - 21 oktober 2011 10:25

Hamster
"Lättnaden som föll, glädjen som spreds.. Jag vet inte hur jag ska beskriva det jag kände men nu är det gjort iaf och nu kan allt bara rulla på och bli ännu bättre. Nu har jag träffat just "den" , den personen som jag kunde berätta för som jag visste brydde sig om det jag sa utan att dömma. Det finns så många som vill höra, som vill veta men som inte bryr sig. Som när man frågar "vad gör du" , då får man antagligen ett engagerat svar eller ett ointresserat svar som sltuar på "sj" bara för artighetens skull. 


Det där med vänskap och personkemi är något som jag tänkt på nu ett tag. För att berätta lite mer djupgående om mina tankar så går dom såhär...
Att min bästa vän, vi umgicks inte alls mycket förut men nu, ja hon är min bästa vän och det liksom klicka till en kväll i mars.
Vi hade känt varandra några år innan men aldrig liksom upptäckt varandra men efter det så var det hon och jag. Visst låter det som en kärlekshistoria?"



Kunde inte sagt det bättre själv,
för de är en sak som är säker och det är att Julia är min kära Hamsterflugis ♥

Av Mye - 21 oktober 2011 10:12

-Christian-
puss på den vackraste sångfågeln ^_^
*jag*
sångfågel är någon som verkligen kan sjunga och jag är bara en liten sångkyckling ännu x)

Av Mye - 19 oktober 2011 16:00

Intervju hit och intervju dit, hej hopp!

Var på intervju på onsdagen också, den kändes däremot inte lika bra, nej nej.


jag kom dit som skogsmulle, med gummistövlar, regnjacka och fleece. ALLA andra hade klackskor, snygga tighta byxor och massa smycken o smink.. HM. Passar in?

Jag bad iallafall om ursäkt.. 

Ovido - Quiz & Flashcards