Alla inlägg under februari 2012

?

Av Mye - 29 februari 2012 12:45

.
.
.

HUR SKA JAG TOLKA DIN TYSTNAD

.
.
.

Av Mye - 29 februari 2012 10:18

Kom hem från jobbet och vad låg på min säng? Jo ett brav från Julia, ååh! Tack vännen <3
Så himla gulligt och de du skrev. de förgyllde hela min kväll !


Tack så underbart mycket!
Kramar  i massor! 

Av Mye - 29 februari 2012 10:15

Vaknade 1 timme tidigare än jag tänkt mig så började min morgon med ett

30 minuters Yogapass :)


Snart ska jag ut och jogga i solskenet också menar börjar inte jobba fören 16 så varför itne passa på? :D

Av Mye - 27 februari 2012 14:30

 

Bestämde mig för att, ska man resa till awesome platser MÅSTE man kunna ta AWESOME bilder också (y)


Så bäst å köpa den nu så man lär sig använda den, mhm. de lär bli svårt men värt det!
Fick den dessutom på extrapris så de va ju tur!


Köpte den hos KAMERADOKTORN 

Av Mye - 24 februari 2012 13:04



Av Mye - 22 februari 2012 21:34

Hade köpt en såndär refill "korv" med sylt, till en tant.

Kom hem till henne, öppnade den och skulle fylla på burken...
De går rätt segt men de funkar iaf. Plötsligt " POOF " så känner jag nåt hårt i magen och kollar på min tröja,
hela jag nerkletad i lingonsylt!!!
Sylt på golvet och över hela diskbänken.. LYCKAT MY.
Efter typ 5 minuter av torkande så kommer tanten som vistats i samma rum som mig under hela tiden med kommentaren: "NEMEN ÅH NEJ BLÖDER DU NÄSBLOD!?" 


HAHAHHA åh va härlig dag på jobbet!  

.

Av Mye - 22 februari 2012 15:00


 If you once made a mistake, there is a bigger chance you will do it again.
 Explains why we should try do it right at the first.


Av Mye - 22 februari 2012 13:15

35 minuters Joggingtur med stellabus, på snorhal isväg(y)

Inget att rekomendera däremot :)


Sen hem och ha ett eget mini styrketräningspass, måste erkänna att jag är svag som fan och konditionen måste göras nåt åt :/ haha.. 

Ovido - Quiz & Flashcards