Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Mina "FÖREBILDER"

Av Mye - 13 december 2011 01:40

Juliet Simm - Automatic Loveletter
För att hennes texter är grymma, hon har personlig stil som är lite mer udda och hennes röst är annorlunda men just därför är den grym!
    


Hayley Williams - Paramore
Hon är min första kvinliga förebild, för att hon har en skön stil på scen som bara utstrålar energi



Christina Perri
För att hon gör det helt själv och har en underbar röst!
     


Hayley Mary  - The Jezabels

För att hon har en röst som är skön att lyssna på

 


Roy-roy - The Mayan Factor 
(han dog den 8:e januari) Hans sätt att sjunga och den otroliga förmågan att fånga en känsla 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards