Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Snart!

Av Mye - 11 april 2012 11:45

Inte länge kvar innan vi i bandet, Shut up and smile, ska spela på Broder tuck! :D
Det blir vårt första riktiga gig som är på en bar, :D
        Detta är ju sjukt kul, jag e riktigt glad över att klubben tog kontakt med oss och ville att vi skulle spela där!

Hade jag aldrig tänkt tanken på, vill ni komma å kolla den 5. 5. 12 så är ni välkomna!
          Det är visserligen åldersgräns på 18 år, men de hindrar ju itne att ta med vänner och andra man känner!


Biljetter kostar 80kr, ni frågar oss om dem.
         De är nämligen så att ni betalar in, vi skickar biljetten som sms! 
Det sms:et visar ni sedan upp och kan komma in med 20kr sparade iställer för att köpa för 100kr i dörren :)


Kram på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards