Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

SPINNOFF ♪ ♫

Av Mye - 15 oktober 2011 17:10

Vi var första bandet och spelade 19.00, jag var sjukt taggad och tänkte att nu kör vi och de går som de går!
Vi spelade igenom våra låtar och det gick förvånandsvärt bra, inga större tabbar, jag som måste tänka på att höja rösten och vi alla måste sammarbeta bättre för scenografin, men wolla vi kom 2:a bland publiken! :D


Vår spellista var:


* My dear best friend

* Bagfish
* Repeat
* Human or something else
* Standing in my way

Det var verkligen kul att spela, och jag var så glad att så många faktiskt kunde ta sig dit :) 


Tack tack tack TACK tack tack tack tack Igen :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards