Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mye - 3 augusti 2011 13:00

40 min POWERwalk* "Sjöängsvägen" upp via skolan ) Pulsen låg runt 96 slag/min
och då jag kom hem så gjorde jag ett ministyrkepass
3 x 
8 situps
8 rygglyft
8 armhävningar



Varje månad sätter jag upp som "mål" för migsjälv, vissa lite högre krav andra lite enklare, dels för att pusha mig själv och för att kunna "se" vart jag är påväg med min hälsa.

Mål för Augusti:
Fokus på Kondition, Stryka och smidighet
- 30 min promenader/ varje dag

- 20 min Cyckelturer i skogsterräng ca 1-2ggr i veckan
- Yogapass hemma ca 2 ggr/vecka
KOST:
- Bort med onödigt socker 



*har jag någonsin nämnt hur mycket jag tycker de är jobbig att gå i POWERWALK? jag vill alltid börja springa.. x) 

Av Mye - 3 augusti 2011 04:24

Här får ni min kära "drog" just nu.. 
ojoj hon Hayley, dom.. PARAMORE är så underbart bra live!


Ovido - Quiz & Flashcards