Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Mye - 9 augusti 2011 20:15

Adjöss gamla jobb! 
Jag berättade säkert för de flesta att jag hade ett jobb, men tyvärr så var det inte ett så seriöst jobb och jag kände att detta vill jag inte hålla på med, så jag gick till chefen och sa upp mig i måndags.


Senare så ringde jag till ett annat företag och gick idag på intervju, det slutade i att jag fick kommentaren " Jag fick ett så bra intryck av dig att jag anställer dig på plats" vilket gjorde mig oerhört glad!


Efter intervjun så gick jag till Globens köpcenter för att sitta och prata med Julia på Mc Donalds i 4 timmar, efter mycket att ta upp och flera skratt så skulle vi gå till tvärbanan men så såg vi REA!!! Så vi gick runt utan pengar för att kolla i butikerna.. nja vi hittade ingenting.
Vi skulle gå på toa innan också men lampan funkade inte .. så helt kolsvart och försöka hitta handfatet sen, Lycka Till!


Sen åkte vi hem, Tack för denna dag Hamstern ♥ 




Btw, nu har jag lagt till några av era bloggar i "Länkar" så jag kan läsa :) 

Ovido - Quiz & Flashcards