Alla inlägg den 5 september 2011

Av Mye - 5 september 2011 16:45

Känner mig liten igen.. "första dagen i skolan" ;D

Denna dag börjar min fristående kurs "Hundens evolution, genetik och beteende"

Varje Måndag Kl: 18.00 -21.00

 Första dagen, yeah jag tänkte att de e bäst att åka i tid, man vill itne missa nåt!

Åker dit och kommer i tid, letar upp lokalen, lyckas dessutom träffa en arbetskollega som också hade sin första dag :)
Men så känns de lite skumt då en annan elev som läser ekonomi står breve och väntar på samma klassrum.. HM..

Står och väntar ett tag så kommer fler av samma.. men ingen "Hundens"
Alla de går in så jag har turen att möta en lärare i korridoren som säger att jag nog är i fel byggnad, HAHA vilken tur man har då -.-'

Springer för fullt tvärs över gräsmattan för att äntligen hitta rätt!

Wiiie! 

Ovido - Quiz & Flashcards