Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

THE DARKEST HOUR

Av Mye - 2 februari 2012 18:15

Tävlade i BIOKLUBBEN för inte så länge sen och vann då två biljetter till "THE DARKEST HOUR"
Jag gick på bion med mamma, för tänkte att hon och jag kan ju iaf hitta på nåt, så efter jobbet drog vi iväg till Amanda(E)s favoritställe, Heron City!


Handlingen är galet svår att förstå.
Man följer 2 killar som ska till MOSKVA för att ena killen kommit på nån supersmart app, så man kan hitta de bästa partyställena. Sen är det typ mickromagnetiska vågor som faller ner från himlen .. och det blir kaos..
Filmen är inte tillräckligt lång för att ge någon förklaring, skulle inte förstå den om jag såg den 3 gånger heller.
Kändes typ som om det var nåt skämt, som när man skriver en historia tillsammans, och alla skriver efter varann utan att berätta nåt för någon" stig går in i ett rum" och nästa skriver " där såg han ett monster" nästa skriver " monstret försvann och en liten ponny klev in i rummet" ... de betyder att den hade inga hanldingar som gick ihop haha.
 

OBS! SE DEN INTE!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards