Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Halsbands-jakt!

Av Mye - 12 augusti 2011 13:00

Berättade i ett inlägg tidigare att jag och Stella var på jakt efter halsband och nytt koppel..
Vi fortsatte vår jakt denna dag.


Vi tog oss till Handen för att här finns det minst 3 djuraffärer.
Jag skulle köpa lite billiga saker på ÖB till Stella innan jag började.
Var inne ca 5-10 min, men enligt Stella var det en evighet och hon höll faktiskt på att svälta ihjäl där ute och aldrig att jag skulle komma tillbaka till henne.. DRAMA QUEEN.


Vi gick till djuraffären " Zoo Grizzly" en bit ifrån ÖB, jag hittade inga bra koppel elelr halsband där så jag köpte några tuggben och gick sen vidare till Statoil där vi väntade på Christian, han skulle visa oss en speciell djuraffär som låg bakom bussgaraget. 


Efter att vi provat igenom heeeeeela sortimentet.. Stella och Christian var rätt trötta på mig..  (eftersom Stellas hals är precis för liten eller precis för stor var vi tvugna)


Så hittade jag, längt bort.. längst ut på väggen.. DET PERFEKTA HALSBANDET!


Stella som betyder stjärna på latin
har nu ett läderkoppel och ett halsband med stjärnor på.


Ta - daa! (klicka för större bild)


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards