Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

BioOOooO

Av Mye - 27 augusti 2011 18:45

Bridesmaides, med Amanda E och Julia :D

Vi bestämde oss snart för att se den filmen så vi valde att gå å se den lite senare under dagen så vi skulle bara hämta ut biljetterna men så krånglade biljettautomaten och korten kude inte läsas så de va totalt knas haha men vi lyckades trots det få en mysig dag som vi spenderade med varann inne på SAGA's biosalong.


Innan jag mötte dem så hade jag hjälpt Christian bära in saker eftersom han flyttat från huset till Loftet, de blev bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards