Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Virr och Irr I Handen

Av Mye - 29 september 2011 17:30

Bästa hamster, 
"vill du kolla på film och dricka vatten med mig på torsdag efter ditt jobb?"

haha de slutade med att vi skulle fota oss så vi kan fixa nya ID-kort.
Vi gick till fotoautomaten och skulle precis fixa det så kommer Christian dit, jag är helt oförberedd så då han kommer fram till oss skriker jag och hoppar till, Julia blir rädd av att jag blir rädd och Christian bara står där å ser helt frågande ut.. Haha. Bra!

Sen drar vi alla tre å äter på SubWay. Mätta och belåtna så går vi till fotoautomaten igen för att ta korten MEN.

Den tar bara 5:or å 10:or, de tänkte vi inte p åså då Julia skulle betala så behövde hon låna pengar och då hon skulle lägga i dem så stod de att hon skulle betala 80kr igenn WHAAT?! Hon blev rånad av en automat.. :c

Så hon fick ringa kundtjänst och hon va tvungen att reklamera för att få tillbaka de pengarna.. DÅLIG stil där ..

Vi började asgarva och gick därifrån så förvånade att vi itne visste va vi skulle säga.

Sen åkte vi alla åt olika håll och de va en underlig dag med hamsterflugis, som vanligt, underbara du!

Kram å puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mye - 7 februari 2013 15:19

Fixat svenskt medborgarskap och pass!tjoho snart börjar det närma sig. Astaggad! ...

Av Mye - 7 november 2012 23:31


Bokade nyss en kurs som ja fick gratis med den Nikon ja köpte.Så ja kan lära mig hur min älskade systemkamera funkar haha. De är ju faktiskt en fördel!  (Bild tagen i FInland)2. 12. 2012 kommer jag att gå denna intro kurs!Nikon School IntroInnehåll: ...

Av Mye - 23 oktober 2012 01:57


Kom hem i Fredags. Från en liten "semester" från jobbet då jag drog till sommarstället "Herrsvedsholmen" i Finland. Där så gjorde jag inte mycket, men de behövdes. Stressa för mycket är aldrig bra. ...

Av Mye - 1 oktober 2012 00:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards