Alla inlägg under september 2011

Av Mye - 27 september 2011 11:30

Wakie Wakie.. Not.
Sov över hos Christian till idag. Vaknade som vanlig och skulle gå till jobbet men så hade jag blivit smittad av Christian, som förövrigt låg helt utslagen i sängen.

Så de va bara för "Sjuksyster My" att dra sig till Apoteket och affären för att köpa "friskis medel", först till apoteket för halstabletter o sen till vanlig mataffär, sen hem.

Här skulle det kokas te!

Bäddade in min sjukling som kollade på en film och kokade te åt honom.

Pretty much my day. Sen blev jag också sjukare.. (y)

Av Mye - 26 september 2011 08:54

  1. Weakness: Cheesecake with smearing chokladecake.
  2. Best Friends: I would like to say Julia and Stella
  3. Last time I cried and why: Last week because I was so overtired and laughed too much.
  4. Piercings I have: Ears and belly.
  5. Favorite Band: Shut Up And Smile! :D
  6. Biggest Turn off/s: Period..
  7. Fact about my sex life: I have one.
  8. Tattoos I want: 
  • My Dog's paw 
  • Stella mea stella on my back / neck
  • "The silence is to loud" behind my ear
  • probably more, maybe less

  10. Biggest Turn On/s: Christian.

  11. Age: 19

  12. Perfect Date: T-shirt and undies, really good food by candlelight, favourite movies with kisses, shower together, have sex, sleep  in the next day and wake up together.

  13. Life Goals: Try to do something good while I can.

  14. Piercings I want: Lip, Tongue, another one in my ear and maybe some more but probably not.

Av Mye - 25 september 2011 19:00

Jessica och Teele kom hem under helgen och vi firade det med att Jessica hade en underbar middag, bastubad och en galet god kladdkakecheeskake!

Av Mye - 25 september 2011 16:15

4,4 kilometers joggingtur med Stella på 34 min och puls uppe i 132 slag i min!
då vi kom hem så gjorde jag ett ministyrkepass

3 x 10 
Situps, armböj & rygglyft 

Av Mye - 21 september 2011 21:13


ELLER!

   

Av Mye - 21 september 2011 17:33

Av Mye - 20 september 2011 12:52

Åkte till jobbet som vanlig.. men började må illa, okej jag har varit sjuk sen fredags men borde väl gått över under helgen.. men icke!


Chefen ringde och bad mig istället åka hem, krya på mig och sen WOlla! Bli frisk å komma tillbaka :D 

Av Mye - 19 september 2011 12:33

Mysan blir 19 år 

 

Ovido - Quiz & Flashcards