Alla inlägg under september 2011

Av Mye - 17 september 2011 17:00

Tjejkväll med underbara vänner.


Måste bara säga tack för att ni kom hit! :)

Av Mye - 15 september 2011 22:31

Tigervideo

Av Mye - 15 september 2011 21:36

Ny Låt Ute Nu!


Shut up and smile - Human or something


kom för inte så länge sen upp med ett låtförslag, tänkte att de itne skulle bli så mycket mer men nu är den iallafall klar!


Låten i sig handlar, kortfattat, om att det är mänskligt att fela

Av Mye - 15 september 2011 21:31

För 100 år sedan fanns det 100 000 vilda tigrar i världen...

Är det inte helt galet?! 

 

Jag tänkte bara meddela er om att jag blivit TIGERFADDER!

http://www.wwf.se/insamlingsportal/fadderskap/tigerfadder/1346719-tiger-start 

Av Mye - 14 september 2011 09:56

Så kan det gå... Nu ska jag ut och springa, hääärligt :D

Av Mye - 9 september 2011 17:00

30 minuter Joggingtur "Upp via skolan och ner via husområde" ehm.. bra beskrivet ;D
Stella och jag hade det iallafall bra, inga harar elelr katter som ställde till det :D


Mål för September:

Fokus på Kondition, Stryka och smidighet
- 35 min promenader/ varje dag

- 20 min Cyckelturer i skogsterräng ca 1-2ggr i veckan
- Yogapass hemma ca 2 ggr/vecka
KOST:
- Bort med onödigt socker och onödigt fett
- Inget småätande, bättre med riktig mat ;D 

 

Motto : JUST DO IT! 

Av Mye - 8 september 2011 22:57

F2F gruppen drog iväg för att värva världsföräldrar i Linköping!
Vaknade kl 06 efter 2-3 timmars sömn och klev upp för att äta frukost, hinna gå ut med Stella i lugn och ro.
Åkte sen med tåget MEN råkade ta ett för tidigt tåg så det var lite onödigt, sen åkte vi heeeeeeela vägen ut till Råcksta, ett öde ställe mitt i ingenstans!

Därifrån så åkte vi heeeela vägen till Södertälje å hämtade upp två till från F2F gruppen och så åkte vi vidare och efter 4 timmars resa till Linköping var vi framme!

Linköping - en mycket fin och LUGN stad till skillnad från Stockholm.

Vi lyckades värva världsföräldrar och fick som belöning världens godaste glass!
Gillar att det stod "Ett slick och du blir fast" ovanför glassbaren Haha!
Sen åkte vi hem och jag var framme, hemma... klockan 21 

En lååång dag från 06 till 23... så God Natt & Sov Gott!

Ovido - Quiz & Flashcards